Brend Forum
Izvor: Brend Forum
PoslovniFM
BREND FORUM 2025

Vrijeme je za Brend evoluciju!

Brendovi su zavladali svijetom, ma koliko mi šutjeli o tome. Naprosto sve je brend, ili to želi biti. Znanja o brendingu i pozicioniranju na tržištu postaju, više nego ikad, strateška odrednica svakog posla. Iskustva drugih su dragocjena. Savjeti stručnjaka još i više.

Dva dana, 12. i 13. lipnja 2025., Zagreb će biti međunarodni epicentar razgovora o brendovima i brendiranju. Pripremljen je cjelodnevni sadržajan i stručan program, edukativan, informativan, poslovan i inspirativan, uz sudjelovanje C-level razine vrhunskih inozemnih i domaćih stručnjaka, predavača, govornika i panelista iz tvrtki brendova i vlasnika brendova. Svoje sudjelovanje već su potvrdili, osim hrvatskih, i brend stručnjaci iz Njemačke, UK, Turske, Španjolske, Saudijske Arabije, Mađarske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije… 

S nama će biti nekoliko key note speakera svjetskog glasa, poput Omera Sengulera, predsjednika Globa Magic Brands iz Turske, koji je sudjelovao u brendiranju Turkish Airlinesa, prehrambene industrije Ulker, NK Galatassaray i Istanbula, s nama će biti i predsjednik Europske Franšizne Federacije Matthias Lehner, španjolski stručnjak za brendiranje malih i srednjih poduzetnika Rafa Llopes, s nama će biti i govoriti o mogućnostima suradnje i izvoza u Saudijsku Arabiju te što su pretpostavke Minja Šmitran, Chief Operations Officer i Aldin Dugonjić, Chief Development Officer, tvrtke The Bridge iz Saudijske Arabije.

Odvjetnici Odvjetničkog društva Jelić, Čavlina Zrinščak, Sardelić uvest će nas u svijet zaštite brenda i svih pratećih dvojbi i trojbi, a bit će i BREND KLINICI cijelo vrijeme trajanja skupa za sva vaša pitanja, nedoumice, moguća rješenja. Jedinstvena prilika.

Ukupno će biti 38 govornika, 4 panela, 18 sati brend razgovora, 4 key note speakera, 6 brend priča, 5 iznimnih MasterClass brend radionica s 8 stručnjaka, Franchise BrandMarkt s predstavljanjem 19 franšiznih sustava. Dovoljno za odluku?

Rezervirajte vrijeme za nova znanja, nove kontakte, brojne domaće i inozemne brend stručnjake, brend priče, predstavljanja, radionice, analize i razgovore.

Svoju viziju razvoja iznijet će i Tomislav Glavaš, predsjednik Uprave Mplusa i član Uprave Bosqar Investa (najveće privatne tvrtke s gotovo 18.000 zaposlenih), Ivan Čevra, predsjednik Uprave Stanić Beveragesa (tvrtke koja proizvodi bezalkoholna i alkoholna pića, od Juice do Maraske). Prisjetit ćemo se što je značio, a što danas znači brend Elan (svjetski poznat proizvođač skija i snowboarda), o čemu će govoriti Leon Korošec, potpredsjednik Elan Grupe, Ivan Paić, član Uprave Končara govorit će o oldy and goldy brendu i izazovima današnje industrije. A sve izazove brendiranja tvrtke u državnom vlasništvu podijelit će s nama član Uprave Janafa Vladislav Veselica.

S nama su i najveći hrvatski stručnjak za brendiranje i brend komunikaciju dr. Božo Skoko i dr. Tihomir Vranešević, naš najveći stručnjak za robne marke. Pričat ćemo i o ulozi financijske industrije u jačanju brenda gdje će nam govoriti  Tomislav Tičić, član uprave Prosperus Investa (tvrtke koja upravlja fondom rizičnog kapitala) i Antonia Perica iz OTP banke (jedne od najvećih regionalnih bankarskih grupacija sa sjedištem u Budimpešti), Nikola Oršanić iz Consultariuma će dati dublji uvid o procesu kupnje i prodaje poduzeća i poslovanja, a pogled nasljednika obiteljske tvrtke dat će Vanja Brundula, predsjednik Uprave Vodolima (srednje velikog građevinskog poduzeća).

O brendu koji kreće izvan naših granica i s novim imenom, Dječjem Escape Roomu, govorit će vlasnica Krunoslava Josimović, dok će Luka Glavaš, suosnivač Flastera, predstaviti jedinstven sustav oglašavanja u pokretu.

Posebno će se predstaviti i nekoliko brend priča - od najveće tvornice baklava u Europi, New Bakery, preko svima poznatog PIPI brenda, prvog predstavljanja Maple Bear franšize globalne mreže škola, a tu je i brend pašteta Argeta.

O poslovnom trenutku Sjeverne Makedonije govorit će Ljupčo Zikov, osnivač i glavni urednik najjačeg poslovnog tjednika i medijskog sustava Kapital, Ivan Junaković, Cluster Manager West Adria Ipsosa govorit će o širenju Private label proizvoda, dok će nas Kristijan Gregorić, suvlasnik Valicona protresti spoznajama što je sve vrijednost brenda. Kako globalni brend posluje lokalno govorit će Vedrana Likan, direktorica Coliersa Hrvatska, Slovenija i BiH.

Prvi put na jednom brend skupu ćemo imati priliku čuti Katarinu Ćosić, članicu IFFA - Internationl Federation of Football Agents, dizajnericu Matiju Vujicu, chefa Duju Pisca koji je potpisom i osobnim brendom stao iza projekta Chevap by Duje Pisac, kao i glazbenika Tonyja Lee Kinga, uz jednog od najboljih komunikacijskih stručnjaka, vlasnika agencije Manjgura, Krešimira Macana.

Što sve osigurava kotizacija za Brend Forum 2025?

Kotizacija osigurava, uz prisustvovanje svim predavanjima i panelima na konferenciji u petak, 13. lipnja, i ručak, kave i osvježenja u pauzama te donosi popuste brend partnera, osigurava i sudjelovanje na jedinstvenom BRAND MASTERCLASSU, odnosno svih 5 stručnih radionica, koje će se održati dan ranije, u četvrtak, 12. lipnja, u istim prostorima.

Polaznike koji odslušaju svih pet radionica čeka i certifikat pohađanja.

  • I radionica: Kako franšizirati svoj brend; kako razviti uspješan franšizni model, izvoz franšize - dr. Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje.
  • II radionica: Zaštita brenda - korak po korak kako zaštiti svoj brend, kakav je postupak, što se i kako može zaštititi - s konkretnim prijedlozima - OD Jelić, Čavlina Zrinšćak i Sardelić.
  • III radionica: AI u brendiranju - više od pomoći; digitalna revolucija, digitalni poslovi i aplikacije; savjeti za privlačenje pažnje, društvene mreže i brend - AI strateg Admir Kulin.
  • IV radionica: Kako poslovati s arapskim zemljama - korak po korak; savjeti, mogućnosti, prednosti zajedničkog nastupa, na što paziti - Minja Šmitran, Chief Operating Officer i Aldin Dugonjić, Chief Development Officer, kompanije The Bridge, iz Saudijske Arabije
  • V radionica: Content Brand Marketing - Tips&Tricks odnosno kako kreirati sadržaj koji generira rezultate, od anonimnosti do zvijezde - kako učiniti svoj brend prepoznatljivim u masi konkurencije te kako odgovoriti na izazove tržište i kako prijeći iz online u offline, koju vodi jedna od najvećih stručnjakinja za SEO i društvene mreže Barbara Slade Jagodić.

Pripremili smo i dodatni dar za sve s kotizacijama - knjigu dr. Saše Petra, knjigu koja odiže životom svakoga od nas - "Kako uspjeti zahvaljujući pogreškama".

Prvi Franchise BrandMarkt

S ponosom predstavljamo prvi Franchise BrandMarkt, jedinstvenu dvodnevnu poslovnu izložbu franšiznih brendova dostupnih za investiciju u Hrvatskoj, kao i franšiza spremnih za svoj međunarodni iskorak, koja se održava oba dana Brend Foruma. Svoje sudjelovanje potvrdili su Tinker Labs, Fish Delish, Koykan, Maple Bear, Carwiz rent a car, Dječji Escape Room, Helen Doron, Museum of Selfies and Memories, Body Creator, Art of Fun, i-Wash you-Wash, Sexy Cow, Depil Concept, Edukido Hrvatska, Mali kaj dječji vrtići, Youth Camp… čime vam se pruža mogućnost izravne komunikacije i upita o svim finesama konkretnog franšiznog posla. I, tko zna, možda novih poslovnih iskoraka.

Sve informacije pratite na www.brendforum.hr i na drugim kanalima.

Organizatori vjeruju da je idealan trenutak da iskoristite POGODNOST za sudjelovanje vaših kolega, tima, na Brend Forum konferenciji.

Znajući kako je brendiranje postalo strateška disciplina u svijetu kojem vladaju brendovi, svjesni da su potrebna nova znanja i spoznaje, organizator, prvi poslovni radio POSLOVNI FM, osigurao je, uz podršku sponzora i partnera, dodatni popust na cijenu kotizacija od čak 25 posto po cijeni kotizacije https://www.entrio.hr/event/brend-forum-2025-24634, unesite kod BF25. 

Brend Forum 2025. - mjesto za novi razvoj i vašeg brenda!