- Isplate li se HZZ vaučeri i na što sve trebate pripaziti kada ih uzimate?
- Što ne smijete usisavati ako želite da usisivač dugo radi
- Kako održavati bijele tenisice i produžiti im vijek trajanja
- Pravila poslovne komunikacije uživo
- Nove mjere i povećanje naknada od ožujka 2025. godine
- Što se sve može oprati tabletom za suđericu?
- Što kada netko na poslu stalno preuzima vaše zasluge?
- Sušilice rublja ili prirodno sušenje: Što je bolje za vašu odjeću?
- Što moramo znati o kvaliteti zraka koji udišemo i kad je vrijeme za zabrinutost?
- OSOBNA ISKAZNICA - Što nikako ne smijete raditi s tim dokumentom
OPG Gala, Specijalna bolnica Sv. Katarina, Sveučilište Algebra, udruge Crveni nosovi i Zaklada Solidarna, Mplus/Bosqar Invest i Končar, prvi su dobitnici nagrada za izvrsnost poslovne komunikacija u 2024. godini - EPL Award. Time je hrvatska poslovna zajednica postala bogatija za sedam dobitnika vrijedne nagrade za poslovnu komunikaciju koja je najboljim finalistima, uz prisustvovanje brojnih predstavnika poslovne zajednice, uručena u utorak u velikoj dvorani Matice hrvatske u Zagrebu.
Dobitnici EPL Award nagrada koji su svojim postignućima i pozitivnim doprinosom ostvarenim temeljem upravljane i strateški vođene komunikacije ostvarili potrebnu točku razlike i poziciju na tržištu, stvarajući dodatnu vrijednost za razdoblje koje dolazi su:
- OPG Gala u kategoriji Mali i mikro poduzetnik
- Crveni nosovi i Solidarna u kategoriji Udruga
- Specijalna bolnica Sveta Katarina u kategoriji Srednji poduzetnik
- Mplus/Bosqar Invest u kategoriji Inovativna poslovna komunikacija
- Sveučilišta Algebra u kategoriji Institucija i
- Končar Grupa u kategoriji Veliki poduzetnik.
U sklopu dodjele nagrada održan je i panel razgovor pod nazivom „Quo vadis Hrvatska: Poslovna komunikacija jučer, danas, sutra“ na kojem su, uz moderatorsku palicu Gordane Gelenčer, govorili John Gašparac, partner u odjelu za reviziju i računovodstvo PwC Hrvatska, vodeći partner za PwC Slovenija, dr. sc. Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica, Katedra za marketing, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica Sektora marketinga i korporativnih komunikacija Končara, Iva Ušćumlić, voditeljica Programa za razvoj Zaklade Solidarna i Antonija Lončar, direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti Ericsson Nikola Tesla. Tom prilikom još jednom je istaknuta bitnost strateške poslovne komunikacija za poslovni uspjeh, koliko su tvrtke i sustavi spremni mijenjati se i ulagati u komunikaciju danas, dok razgovora na temu uloge digitalnih alata i potencijalnih opasnosti umjetne inteligencije također nije nedostajalo.
Jedinstvenu, prvu takvu "big eye" nagradu koja promiče izvrsnost u strateški vođenoj komunikaciji utemeljili su prvi poslovni radio PoslovniFM i Agencija IMC, a prepoznale su je brojne kompanije, vodeće osobe iz poslovnog svijeta, partneri i sponzori, potvrđujući da je riječ o nagradi koja je uistinu karika koja nedostaje u suvremenom poslovnom strateškom komuniciranju.
EPL Award od danas tako i službeno postavlja nove standarde u prepoznavanju važnosti strateške poslovne komunikacije i njezinog doprinosa razvoju poslovnih i društvenih vrijednosti.
Posebna uloga pripala je stručnom žiriju, koji ima 15 članova, a čine ga ugledni stručnjaci različitih poslovnih profila - stručnjaci za komunikaciju, profesori sveučilišnih i visokoškolskih institucija, novinari i urednici, predstavnici poslovne zajednice i predstavnici institucija - dr. sc. Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica u trajnom izboru, Katedra za marketing Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, ujedno i predsjednica žirija, prof. dr. sc. Božo Skoko, redoviti profesor strateškog komuniciranja na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu te suutemeljitelj Millenium promocije, prof. dr. sc. Danijel Labaš/PhD, pročelnik Sveučilišnog odjela za komunikologiju, Hrvatsko katoličko sveučilište, prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović, Fakultet političkih znanosti, Nensi Blažević, novinarka i predavačica na Fakultetu političkih znanosti, Boris Mišević, reporter RTL-a Hrvatska, Željko Kardum, urednik IMS, HRT, Ankica Mamić, vlasnica Agencija IMC, Krešimir Macan, direktor i vlasnik Manjgura agencije za odnose s javnošću, Sandro Kraljević, magistar psihologije, Saša Cvetojević, poduzetnik i investitor, Duško Ćurlić, radijski i televizijski voditelj, Marko Rakar, savjetnik, mr. spec. Tanja Pureta, mag. psych., vlasnica i direktorica poduzeća Ramiro d.o.o. te Darko Buković, osnivač i glavni urednik Poslovni FM.
- Svi ovogodišnji dobitnici kroz primljenu nagradu imaju vrijednu i relevantnu potvrdu da u komunikacijskom dijelu svog poslovanja rade izvrstan posao te da jesu i mogu biti primjer drugima. Imaju priznanje da na komunikaciji grade točku razlike i da imaju vrijedan kapital kojim znaju upravljati, da imaju komunikaciju s potpisom, komunikaciju u koju su utkane sve njihove vrijednosti - istaknuli su utemeljitelji nagrade Darko Buković i Nataša Cesarec Salopek te dodali da je nagrada priznanje za sve one koji prepoznaju vrijednost strateške komunikacije i vrijednost ulaganja u odnose sa svojim dionicima na sve turbulentnijem tržištu na kojem se okolnosti, kao i kanali i načini komunikacije, svakodnevno mijenjaju.
Dugoročni cilj EPL Award jest motivirati poslovne subjekte, partnere projekta i podupiratelje na promišljanje o važnosti strateške komunikacije, na njeno implementiranje u svakodnevno poslovanje, na dosljednost u njenoj primjeni te temeljem navedenog i ostvarenje očekivanih rezultata koji, suradnjom svih poslovnih dijelova i svih razina managementa i zaposlenih, ali i izgradnjom odnosa sa svim ključnim dionicima, daju očekivane rezultate.
- A da je tome tako potvrdili su svi oni koji su već sada prepoznali ovaj projekt pa zahvaljujemo svim našim dobitnicima, partnerima, članovima žirija, panelistima i sponzorima jer zajedno gradimo sjajnu priču u kojoj komunikacija doista ima svoj potpis - istakli su utemeljitelji.
Premium partner EPL Award 2024. je HEP, srebrni Pevex, brončani Hrvatska pošta, a prijatelji projekta - PwC Hrvatska, Aroma Global 3, Heineken, Press clipping, Vina Papak, Maraska, Barcaffe, Catering Kvatrić, kao i medijski partneri Poslovni dnevnik i Točka na i media.
Više informacija o projektu, kategorijama nagrada i žiriju može se pronaći na www.eplaward.eu.
Ako želite još zanimljivih poslovnih i životnih savjeta, prijavite se na naš dvomjesečni newsletter.
- ZAŠTITA POTROŠAČKIH PRAVA
Što kada je akcija prošla, cijena pogrešno istaknuta, sniženje neuračunato?
- KUĆANSKI APARATI
Što trebate znati ako kupujete novi hladnjak?