franšiza
Izvor: Freepik
PoslovniFM
PRVI PUT U HRVATSKOJ

Franchise BrandMarkt: Jedinstveno mjesto za izravnu komunikaciju s vlasnicima franšiza - bez posrednika

Znate li da se svakih osam minuta u svijetu otvori nova franšiza? Znate li da više od 80 posto franšiza preživi prvih pet godina, dok klasični startupi - jedva 25 posto? Postajemo li svjesni da franšiza znači sustav, podršku i strategiju te da otvara mnoga vrata i hrvatskim brendovima za snažniji izvozni iskorak?

Prvi Franchise BrandMarkst - prva poslovna izložba franšiznih sustava u Hrvatskoj održat će se u 12. i 13. lipnja u sklopu Brend Foruma 2025, jedinstvene međunarodne konferencije o brendovima i brendiranju. 

Okupljeni na jednom mjestu, franšizni brendovi spremni su za širenje na hrvatskom i međunarodnom tržištu - traže se partneri, investitori i vizionari! 

Riječ je o jedinstvenoj prilici i mjestu za izravnu komunikaciju s vlasnicima franšiza - za sve koji razmišljaju o ulasku u svijet franšiza, za brendove koji žele franšizirati svoje poslovanje, za investitore koji traže otporne i održive poslovne modele te za poduzetnike koji žele širiti se globalno uz provjeren sustav.

Na izložbi će se predstaviti neki od najzanimljivijih franšiznih sustava današnjice: Tinker Labs, Fish Delish, Koykan, Carwiz rent a car, Maple Bear, Dječji Escape Room, Flaster, Biomania, Helen Doron, Museum of Selfies, Body Creator, Art of Fun, i-Wash you-Wash, Sexy Cow, Depil Concept, Edukido Hrvatska, Mali kaj dječji vrtići, Youth Camp, Odgoj s glazbom, Curry Bowl, kao i nacionalne franšizne asocijacije iz Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Srbije i Mađarske. 

Sve se to događa u ozračju obilježavanja prvog World Franchise Daya! Naime,  World Franchise Council utemeljio je ove godine svjetski franšizni dan i to za 11. lipnja. To znači da će Hrvatska franšiznom poslovanju posvetiti puna tri dana događanja, što je izdvaja od svih zemalja jugoistočne Europe. 

U Zagreb stiže i Matthias Lehner, predsjednik Europske Franšizne Federacije (EFF), koji će prisustvovati svečanosti Brand Awards Gala i proglašenja hrvatske Franšize godine, gdje ćemo saznati tko će ponijeti titulu Franchise Brand Leader Award - odnosno, tko će predstavljati Hrvatsku na European Franchise Award natjecanju 11. rujna u Bruxellesu. 

U sklopu Brend Foruma održat će se i stručna radionica "Kako franšizirati svoj brend?" pod vodstvom dr. Ljiljane Kukec, predsjednice Hrvatske udruge za franšizno poslovanje (FIP), članice European Franchise Federation (EFF) i World Franchise Council. 

- Nikad kao u posljednje vrijeme se ne govori o franšizama i franšiznom poslovanju - ističe dr. Kukec, dodajući da je Hrvatska odskočila ne samo kao primatelj nego i kao davatelj franšiznih sustava. 

- Hrvatska je posljednjih godina razvila niz autentičnih, kreativno koncipiranih ugostiteljskih i obrazovno-zabavnih franšiza koje konkuriraju i na međunarodnom tržištu - istaknula je dr. Kukec. 

Direktor i autor koncepta Brend Foruma, Darko Buković, ističe da je Franchise BrandMarkt, s predstavljanjem 19 franšiznih sustava, jedan od triju glavnih programa u sklopu Brend Foruma 2025, koji se održava pod krovnim motom Brend ®️evolucija.

Dva dana, 12. i 13. lipnja 2025., Zagreb će biti međunarodni epicentar razgovora o brendovima i brendiranju. Pripremljen je cjelodnevni sadržajan i stručan program, edukativan, informativan, poslovan i inspirativan, uz sudjelovanje C-level razine vrhunskih inozemnih i domaćih stručnjaka, predavača, govornika i panelista iz tvrtki brendova i vlasnika brendova. 

Svoje sudjelovanje već su potvrdili, osim hrvatskih, i brend stručnjaci iz Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Turske, Španjolske, Saudijske Arabije, Mađarske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije. Okupit će se ukupno 38 govornika, održat će se četiri panela, 18 sati brend razgovora, četiri key note speakera, šest brend priča, pet iznimnih MasterClass brend radionica s osam stručnjaka. 

Organizatori su odlučili osigurati BESPLATAN ulaz prvog dana Franchise BrandMarkta za sve posjetitelje koji se žele bolje upoznati s ponudom i mogućnostima hrvatskih i međunarodnih franšiznih sustava. 

Brend forum

Dobar brend nije slučajnost, niti je rezultat jedne uspješne kampanje. To je rezultat dugotrajnog rada na kvaliteti proizvoda, usluga, komunikacije i odnosa s potrošačima. Snažan brend izgrađuje povjerenje, emocije i lojalnost te se temelji na jasnim vrijednostima i misiji. Njegova sposobnost da se prilagodi i inovira omogućuje mu da ostane relevantan i uspješan na tržištu. O svemu tome, ali i o još mnogočemu vezanom uz brendove možete saznati na Brend Forumu 2025. koji će se održati 12. i 13. lipnja u zagrebačkom Hotelu Internacional, pod nazivom Brend revolucija! Svoje sudjelovanje na Brend Forumu već su potvrdili, osim hrvatskih, i brend stručnjaci iz Njemačke, UK, Turske, Španjolske, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Saudijske Arabije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije...

BrendForum 2025

Ako želite još zanimljivih poslovnih i životnih savjeta, prijavite se na naš dvomjesečni newsletter.