- 6 ideja kako iskoristiti stare automobilske gume
- Vožnja u 'rikverc' - kada je moguća i pod kojim uvjetima
- PLAĆANJE RAČUNA I REŽIJA - Koliko dugo treba čuvati dokaz o plaćanju
- Kako tužiti državu
- Kako odgajati dijete s invaliditetom
- Naknade banaka za male poduzetnike i obrtnike
- Zašto kupiti psa kod odgovornog uzgajivača
- 4 vještine koje pomažu da vaš liderski volan ne skrene s puta
- HRT pristojba - tko je i zašto treba plaćati te tko je oslobođen plaćanja
- Savjeti za vožnju kakvom ćete pomoći sačuvati kočnice automobila

S LinkedInom imate svijet na dlanu. Zaista je to tako. Strana platforma na kojoj većina ljudi piše na engleskom jeziku, jer je platforma američka, pruža vam velike šanse da postanete prepoznatljivi i izvan granica države, ako se držite pametnog nastupa i strategije koju pratite iz tjedan u tjedan.
Kreiranjem sadržaja do inozemne publike
Tekstualni sadržaj
- S jedne strane imate kreiranje sadržaja (content creation) pomoću kojeg iz dana u dan, ako ste revni i konzekventni, objavljujete postove na LinkedInu. To je tekstualni sadržaj.
Audio-vizualni sadržaj
- Imate i mogućnost voditi live emisije (baš kao na Instagramu ili Facebooku, te je pametno u streaming servisu spojiti ta tri kanala prikazivanja live formata), tj. kroz video uvesti publiku u vaš svijet i dati im priliku da vas upoznaju i auditivno i vizualno. Ne samo tekstualno.
Podcast
- Postoji još i najnovija opcija, a to je doseći novu publiku, inozemnu, uz pomoć podcasta. Ali problem s podcastom je da najčešće trebate pozvati ljude koje ste otprije upoznali na mreži, s kojima možda i nemate čvrstu povezanost, a onda morate i govoriti na stranom jeziku. Na engleskom.
Tako da, u najboljem slučaju, ostaju opcije teksta i videa kao najbolje mogućnosti da dosegnete stranu publiku, strano tržište. Govoriti ili pisati na engleskom jeziku pri tome nije jedini preduvjet. Trebate znati i kako ciljano dovesti ljude na svoj sadržaj, navesti ih da pročitaju to što imate za reći, ono korisno što želite ponuditi, a manje prodavati.
Pratite podatke iz analitike
LinkedIn statistiku uspješnosti vaših postova i video materijala ažurira na tjednoj bazi.
Kad uđete u svoj→ profil, klikom na svoje→ ime, i pogledate pod → IMPRESSIONS, vidjet ćete koliko puta je vaš sadržaj bio primijećen.
Vidljivost je lakše postići kvalitetnim postom.
Pri tome, kad kliknete na detalje impresija, i izaberete→ COMPANIES (tvrtke), vidjet će izlistane tvrtke iz kojih su ljudi vidjeli vaš sadržaj (one tvrtke koje imaju i COMPANY PAGE na LinkedInu - sve veće kompanije imaju svoju stranicu i osobe povezane s tim tvrtkama).
No, nećete vidjeti ime i prezime osobe iz te tvrtke.
Ako ste povezani s nekom osobom iz tvrtke koja osvane u statistici, onda je velika vjerojatnost da je ta osoba pročitala vaš post. No može to biti i osoba iz iste tvrtke s kojom niste direktno povezani. To je dobar početak. Ako u statistici vidite tvrtke, a pogotovo željenu lokaciju koju želite doseći.
No što je za to potrebno?
Tagirajte pametno
Tagirati. Tagiranjem imate veću šansu da upravo vaša željena osoba ili tvrtka (povezani s njom ili ne) pročita vaš post. Ako ona i reagira na post, tim bolje. To je ogroman uspjeh. Ako u toj tvrtki ili osobi vidite mogućeg klijenta.
Mnogi ne vole biti tagirani i to ćete primijetiti.
Kada tagirate onda se tvrtka ili osoba istakne masnim slovima. Ona onda bude obaviještena o tagiranju putem poruke (obavijesti) na LinkedInu.
I sad je na toj osobi ili tvrtki da odluči hoće li ostaviti svoj naziv istaknut, da svi čitatelji posta to vide, i možda pomisle da ste vi usko povezani i u dobrim odnosima, ili će maknuti tagiranje, pa će tako imenovanje u tekstu ostati u normalnom obliku, bez podebljanih slova. Stopit će se s ostalim tekstom na postu.
Kada kažem da tagirate (imenujete) pametno, mislim na to da spomenete osobe i tvrtke koje dobro znate, o kojima imate što pozitivnoga za reći, o čijim uspjesima želite izvijestiti i na njihovim primjerima prikazati uspješnu priču.
Ako spomenete neku stranu kompaniju, računajte s tim da ćete ih možda vidjeti u statistici. Vidjet ćete i broj osoba iz te kompanije koji su vidjeli vaš post.
Ako vas zanima više o ovoj temi, možete pogledati i moju e-knjigu na engleskom jeziku.
*U tekstu su izneseni osobni stavovi i savjeti autora koji se ne mogu ni pod kojim uvjetima smatrati službenim stavovima Savjeti.hr-a. Savjeti.hr ne preuzima odgovornost za sadržaj ovog teksta.
Radi zaštite autorskog angažmana, drugi mediji/portali mogu preuzeti najviše 50 posto teksta objavljenog na Savjeti.hr stranicama uz navođenje poveznice na originalni tekst, u prvome odlomku prenesenog teksta. Pročitajte više o uvjetima korištenja i autorskom pravima.
Ako želite još zanimljivih poslovnih i životnih savjeta, prijavite se na naš dvomjesečni newsletter.
- OBRTNICI I TVRTKE
Iznosi doprinosa za 2023. godinu
- BANKARSKI AKRONIMI
Što je SWIFT broj i zašto je važan za vas i vašu banku?
- ODVAJANJE I RECIKLIRANJE OTPADA
DETALJAN POPIS - Koji otpad ide u koji spremnik
- PRAVILA I PROPISI
Što sve STUPA NA SNAGU od 1. siječnja 2023.
- UŽITAK NA DVA KOTAČA
Zašto je vožnja bicikla jedna od najboljih aktivnosti