- Prvi koraci u zdravom životu: Kako potaknuti djecu na vježbanje
- Kako izgraditi snažan brend i prepoznatljivost na tržištu?
- 10 trikova za bolje i jednostavnije glačanje
- Kako se pripremiti za mirovinu: Planirajte sada, uživajte kasnije
- Koliko su potrošači sigurni u digitalnom svijetu?
- Kako obojiti pisanice “bez kemije” i aranžirati stol za Uskrs?
- Što dobar brend čini dobrim brendom
- Spremanje odjeće na dulje vrijeme: kako da ostane "svježa", a vi izbjegnete Sizifov posao?
- Savjeti za vođenje tima u malom i srednjem poduzeću
- Kako na pravi način očistiti ekrane, a kako tipkovnicu i miša?

Ako ste nekad pohodili događanja raznih vrsta, predstavljanja, konferencije i slično, vrlo vjerojatno ste bili počašćeni goodie bagom. Ako ste pak platili kotizaciju da biste prisustvovali nekom događaju ili konferenciju, taj je goodie bag, očekivano, bio veći, puniji i izdašniji.
Goodie bag je vrećica koju dobijete po dolasku ili na odlasku s događanja, a sadrži različite proizvode, obično povezane s događajem. U njoj se zna naći svašta, od kozmetike do hrane, a mnogi od minijaturnih poklona sponzora vas mogu navesti da i kasnije potražite njihove proizvode.
Zašto je goodie bag zapravo značajan i pametan potez?
Brendira i predstavlja događaj: Ove vrećice predstavljaju tvrtku, događaj ili brend. Omogućuju organizatoru da sudionicima ponudi korisne proizvode, jačajući identitet svog brenda te ostavljajući pozitivan dojam.
Neposredna vrijednost: Dobro osmišljen goodie bag sadrži predmete koje posjetitelji mogu odmah koristiti. Prilikom punjenja važno je usredotočiti se na kvalitetu i održivost, a manje na kvantitetu.
Dodir lokalnog: Napunite li vrećicu proizvodima specifičnima za taj kraj, koje su proizveli „mali obrtnici“, dat ćete cijeloj priči osobni pečat te pokazati kako cijenite zajednicu. Ljudi cijene lokalne proizvode i u njima vide posebnu vrijednost.
Iskustvo koje se pamti: Punjenje ove vrećice možda se čini kao brz i jednostavan zadatak, no to bi u stvari trebala biti promišljena strategija koja vam može donijeti puno pluseva. Korisni i pametno odabrani pokloni učinit će posjetiteljima vaš događaj pozitivnim i pamtljivim iskustvom koje će vjerojatno podijeliti s drugima.
Goodie bag, ne lažimo si, svi volimo dobiti, a mnogi jedva čekaju odmaknuti se od svih kako bi mogli zaviriti u tu vrećicu čuda. Ponekad je njezin sadržaj razočaravajući, a ponekad iznenađujuće bogat.
A što znači jedan dobar goodie bag za biznis, što staviti u njega, a što izbjeći staviti, porazgovarali smo s event specijalisticom i osnivačicom LOL, tvrtke za event menagement, Leom Stanić.
- Dobar goodie bag, između ostalog, opravdava i cijenu kotizacije događaja. Svatko tko dolazi na neku konferenciju očekuje vrećicu punu iznenađenja. Moj je savjet da to uvijek bude nešto korisno. Odnosno, nešto što će sudionik te konferencije kod kuće raspakirati i početi odmah koristiti - savjetovala je Lea.
Dodaje i da goodie bagovi s blokićima, kemijskama, rokovnicima, kalendarima i upaljačima postaju stvar prošlost. Koliko god da postoje ljudi koji i dan danas vole ovakve „korisne poklončiće“, realnost je da ovaj tip poklona završi u smeću ili skuplja prašinu.
Što bi značilo da su se promijenila i vremena i običaji. Ono što su ljudi prije 20 godina smatrali da je normalno i poželjno staviti i pronaći u goodie bagu, jednostavno više nije. Lea nam je dala nekoliko savjeta što je moderno i poželjno ostaviti u vrećice ovih dana, a što će svakome „zapeti za oko“
To su, primjerice:
- coffee to go šalice
- termosice
- staklene boce za vodu
- biljke (sukulente)
- ruksaci
- bežični miševi
- majice
- kape
- kišobrani...
Naravno, sve to iziskuje i veći budžet nego onaj za blokove i kemijske olovke, svjesna je Lea, no to je ono što, mogli bismo reći, „prolazi“ kroz sve istančanije publike.
- Svakako preporučujem da se u goodie bag stave stvari koje se međusobno mogu iskoristiti kao bundle - na primjer: šalica za kavu, vrećica 3u1 kave, staklena boca za vodu i, recimo, šaljivi podložak za miša. Ovakav goodie bag daje jedan zabavan kontekst na neki uobičajeni radni dan - prije nego krenete na posao, složite si 3u1 kavu u ovu šalicu-to-go, natočite vodu da ostanete hidrirani, a na poslu izvadite svoj precool podložak za miša - tako započnite svoj dan - složila je Lea jednu zgodnu „goodie bag priču“.
Lea smatra da u ovakvim vrećicama nemaju što raditi: letci i brošure sponzora, uvredljivi pokloni (npr. spužvica i deterdžent za pranje suđa za event za žene), konkurencijski proizvodi sponzora eventa, lako kvarljiva hrana (mliječni proizvodi, čokolade, paštete).
Zato, pazite što stavljate u svoje goodie bag, kakvu priču želite ispričati i poruku poslati. Ova mala, jednostavna vrećica vrijedi puno više nego što mislite.
Čitajte i druge tekstove autorice Sanje Bubalo koja piše prvenstveno o biznisu i financijama, ali ima i korisne životne savjete.
Radi zaštite autorskog angažmana, drugi mediji/portali mogu preuzeti najviše 50 posto teksta objavljenog na Savjeti.hr stranicama uz navođenje poveznice na originalni tekst, u prvome odlomku prenesenog teksta. Pročitajte više o uvjetima korištenja i autorskom pravima.
Ako želite još zanimljivih poslovnih i životnih savjeta, prijavite se na naš dvomjesečni newsletter.
*U tekstu su izneseni osobni stavovi i savjeti autora i/ili autorovih sugovornika koji se ne mogu ni pod kojim uvjetima smatrati službenim stavovima Savjeti.hr-a. Savjeti.hr ne preuzima odgovornost za sadržaj ovog teksta.
- DOBRO JE ZNATI
Kako napraviti mjesta na Gmailu, bez plaćanja
- PRIRODNIJE METODE
Kako se riješiti mrava u stanu i vrtu?
- BANKOVNI RAČUNI
Što je osnovni račun i hoće li ga se isplatiti otvoriti?