- Željeli biste živjeti isključivo od svog vrta? Možete!
- TVRTKE - Kako mora izgledati izdani račun
- Kako postati udomitelj i spasiti život životinji
- Kako do novca za povećanje energetske učinkovitosti u industriji
- OSAM jednostavnih koraka kako uzgojiti rajčice u teglama
- Kako mogu poboljšati svoju motivaciju za vježbanje kada to stvarno mrzim?
- Pravila poslovnog odijevanja za žene i muškarce
- Ako želite ribice kao kućne ljubimce, dobro je znati što vas čeka
- Treba li odgovarati na sve komentare ispod objava na društvenim mrežama?
- TRI KORAKA kako da sami sebi budete najveći obožavatelj?

Tehnike upravljanja svojim zadovoljstvom, vremenom i srećom uvijek su iste. I baš uvijek se mogu koristiti i u poslovnom i u privatnom okruženju. Zato je za korištenje bilo kakve tehnike kojom želimo poboljšati naše zadovoljstvo najjednostavnije pitati se ZAŠTO RADIMO TO ŠTO RADIMO? Ako ne znamo ZAŠTO onda je svejedno i što radimo!
Budite sigurni zašto nešto radite
U poslovnom okruženju to je nešto jednostavnije provjeriti. Sve počinje od vrijednosti koje se njeguju i koje moraju biti utkane u doslovno sve što organizacija komunicira ili radi. Nijedna organizacija ne može interno njegovati jedne, a eksterno druge vrijednosti i uvjerenja. Lojalnost zaposlenika uvijek će se osjetiti i na lojalnosti klijenata i obrnuto. Nema varanja i prijetvornosti ili barem nema dugoročnog prikrivanja osnovne namjere. Isto je i s ponašanjem. Kako ljudi interno surađuju, o čemu razgovaraju i kako se međusobno ponašaju, jasno će se reflektirati u ponašanje na tržištu, interakciju s drugim eksternim javnostima i realizaciji usluge. Ako se interna klima prati, unapređuje i poboljšava, eksterna nagrada doći će sama po sebi. I to ne treba posebno argumentirati. Jer je odgovor na ZAŠTO TO RADIMO jasan u svemu što poduzimamo.
Budite fokusirani i zadovoljni
No što se događa kad ovo primijenimo na osobnu razinu − ako smo uopće spremni za nešto takvo? Izražavamo li naš temeljni identitet zaista i u okolini u kojoj živimo? Odražava li naše ponašanje naše stavove i uvjerenja? Ponašamo li se jednako pažljivo, susretljivo i prijateljski sami prema sebi kao i prema drugima? Imamo li jedno lice za druge i jedno koje dnevno pozdravljamo u ogledalu? Baš kao što neusklađene tvrtke i organizacije ne mogu ozbiljno razvijati svoj brend, ne možete niti vi osobno.
Zato nemojte previše filozofirati i iskoristite istu tehniku kao i u poslovnom okruženje. PRONAĐITE SVOJ DRIVE – ono što vas zaista tjera da radite to što radite kako biste mogli biti fokusirani i zadovoljni.
Uskladite svoja lica jer je to prvi korak prema uspješnoj karijeri i zadovoljstvu. Razlog zbog kojeg nešto radite pomoći će vam da osobne ciljeve uskladite na svim razinama. I omogućiti vam da budete autentični i ispunjeni. Vrijedno je pomučiti se za to.
*U tekstu su izneseni osobni stavovi i savjeti autora koji se ne mogu ni pod kojim uvjetima smatrati službenim stavovima Savjeti.hr-a. Savjeti.hr ne preuzima odgovornost za sadržaj ovog teksta.
Radi zaštite autorskog angažmana, drugi mediji/portali mogu preuzeti najviše 50 posto teksta objavljenog na Savjeti.hr stranicama uz navođenje poveznice na originalni tekst. Pročitajte više o uvjetima korištenja i autorskom pravima.
- SEDAM MAGIČNIH IZVORA
Evo kako do novca, a da nije samo od plaće
- PRIRODA I DRUŠTVO
Tips&tricks za zabavno planinarenje s djecom
- INFORMACIJSKA PISMENOST
9 trikova za jednostavnije i brže pretraživanje u Google pregledniku
- KUĆNI LJUBIMCI
Što treba znati prije odabira kućnog ljubimca