društvene mreže, linkedin, profil, povezanost
Izvor: Pixabay
Emanuel Stojanov
ŠIRENJE POSLOVNE MREŽE

Kako iskoristiti svoj LinkedIn profil do maksimuma

U zadnje vrijeme LinkedIn mreža postaje sve popularnija i većina ljudi provjerava profile druge strane prije negoli sklope suradnju. Vremena kada se ova poslovna društvena mreža koristila isključivo za pronalaženje posla, polako su iza nas, a LinkedIn u zadnje vrijeme dobiva potpuno novu dimenziju korištenja.

Bez obzira tražite li posao ili pak nudite određene proizvode i usluge, bez optimiziranog i posloženog LinkedIn profila teško da ćete polučiti ikakav uspjeh. Vaš LinkedIn profil je ujedno vaš životopis i motivacijsko pismo, odnosno vaš poslovni portfolio i upravo zbog toga je bitno da posvetite pažnju njegovom uređenju.

Pa krenimo redom!

1. Profilna fotografija

Prvo što ljudi vide prilikom posjete vašem profilu ili čitajući neki od vaših komentara na drugim objavama je svakako profilna fotografija.

Uz naslovnu fotografiju, ovo je jedini vizualni element vašeg profila gdje možete privući pažnju. Kada je riječ o profilnoj fotografiji, bitno je da ona bude 'novijeg datuma', odnosno da vaš trenutni izgled odgovara profilnoj fotografiji. Isto tako vaše lice bi trebalo zauzimati 60 do 70 posto cijele fotografije, što znači da nije preporučljivo stavljati one fotografije na kojima se vidi vaše cijelo tijelo. Potrudite se da profilna fotografija na pristojan način odražava vaš karakter i vašu osobnost.

2. Naslovna fotografija

Nakon toga, dolazimo do drugog vizualnog elementa vašeg LinkedIn profila, a to je naslovna fotografija. Ovaj dio profila možemo slobodno nazvati vašom reklamom, tj. posjetnicom. Na naslovnoj fotografiji možete napisati koje usluge nudite i ostaviti vaše kontakt podatke, kako bi vas mogli kontaktirati svi oni koji nisu s vama povezani, ali su zainteresirani za rad s vama. Ako pak tražite posao, tu možete navesti što biste htjeli raditi.

3. Čime se bavite

Odmah ispod vaše profilne fotografije nalazi se headline, dio u kojem biste trebali navesti čime se vi bavite, na koji način pomažete ljudima i eventualno navesti neku zanimljivost o sebi. Isto vrijede i za one koji su u potrazi za poslom.

U 'about' sekciji slobodno si pustite mašti na volju, jer je preporučljivo da ova sekcija ne bude škrta na riječima. Ovdje možete detaljno opisati koje to usluge nudite, navesti vaše kontakt podatke i ostale društvene mreže. Ne zaboravite uvrstiti i sebe u ovaj dio te slobodno napišite pokoju riječ tko ste vi u privatnom životu.

4. Pazite na objave

'Featured' možete iskoristiti za svoje najpopularnije objave, a možete staviti i poveznicu za registraciju na neki trenutni događaj koji organizirate ili za online kalendar gdje ljudi mogu rezervirati konzultacije s vama. S druge strane, ako ste u potrazi za poslom, ovdje možete staviti vaš životopis u .pdf ili video formatu, kao i preporuke prijašnjih poslodavaca.

>>>Kako iskoristiti sve blagodati LinkedIna

5. Iskustvo je važno

Dio s iskustvom ključan je za one koji traže posao, ali isto tako i za one koji nude određene proizvode ili usluge. Ovdje je veoma bitno da u nekoliko natuknica navedete što ste radili, ali i koje ste rezultate postigli radom na određenoj poziciji.

Nemojte zaboraviti navesti i koje su to vještine koje ste usavršili tijekom svog rada kod određenog poslodavca.

6. Ne zaboravite na obrazovanje

Sljedeća sekcija je vaše obrazovanje, gdje je nužno navesti koji ste naziv stekli završetkom određenog stupnja obrazovanja. Također možete navesti i naslov vašeg završnog/diplomskog rada, kao i podatke o studentskoj razmjeni i odrađenoj praksi.

Ostale dijelove profila možete popuniti ovisno o tome koje certifikate i licence posjedujete, a ono što se svakako preporučuje je da navedete tri glavne vještine u sekciji 'Skills & endorsements' koje su ujedno i ključne riječi prema kojima ljudi pretražuju u LinkedIn tražilici i samim time postoji veća mogućnost da im se upravo vi prikažete u rezultatima pretrage.

7. Preporuke

Nemojte podcjenjivati moć preporuka i obavezno zamolite vaše poslovne partnere ili sadašnje/bivše poslodavce da vam napišu preporuku, a isto tako i vi možete nekome napisati preporuku i obogatiti profil te osobe!

Sretno u kreiranju vašeg LinkedIn profila!

*U tekstu su izneseni osobni stavovi i savjeti autora koji se ne mogu ni pod kojim uvjetima smatrati službenim stavovima Savjeti.hr-a. Savjeti.hr ne preuzima odgovornost za sadržaj ovog teksta.

Radi zaštite autorskog angažmana, drugi mediji/portali mogu preuzeti najviše 50 posto teksta objavljenog na Savjeti.hr stranicama uz navođenje poveznice na originalni tekst. Više o uvjetima korištenja i autorskom pravima pročitajte ovdje.