- Kako sve što vam treba smjestiti u mali prostor? 5 kreativnih rješenja za maksimalnu funkcionalnost
- Kako pokrenuti biznis uz minimalan kapital?
- Od grebanja do ljubavi: Realna slika života s mačkom u četiri zida
- Vrtlarenje u stanu: Kako uzgajati začine i povrće na balkonu
- Kako motivirati tinejdžere za školu i izvanškolske aktivnosti?
- Kako se nositi s postporođajnom depresijom?
- 7 koraka do organiziranog doma i života bez stresa
- 26 trikova kako očistiti mrlje na odjeći, tepisima, namještaju, glačalu...
- Kako u obitelji održavati zdrav odnos prema tehnologiji?
- Kako se nositi s emocionalnim stresom u obiteljskom životu?

Ako ste se do sada nećkali oko otvaranja profila na LinkedInu, ovo vam može pomoći u odluci - u pozitivnom smjeru. LinkedIn polako popunjava rupe u mogućnostima pomoću kojih možete zainteresirati drugu stranu da prati vaš sadržaj, da se još i pretplati na njega i polako postane vaš tihi obožavatelj.
Tihi obožavatelj ste mogli ostati sve do sada. Mada reagiranjem na tuđi sadržaj kreatoru dajete do znanja da cijenite, odobravate ili volite takav sadržaj, nekako ostajete po strani. Niste izrazito glasni.
Reagiranje
Reagiranjem na sadržaj dajete algoritmu znak da dalje širi taj sadržaj. Ali da biste pomogli kreatoru, morate približno znati kada ta osoba ili tvrtka objavljuje, pa unutar sat vremena od objave reagirati.
Reakcija je poticaj za širenje sadržaja. Dajete mogućnost većem broju ljudi iz vašeg kruga da možda ostave komentar. A komentar daje još veću snagu sadržaju.
Najlakše je, naravno, reagirati, najmanje se obvezati i prikazati se vidljivim. Kad komentirate dajete drugima na znanje, onima koji čitaju vaš komentar, da ste ili istomišljenik ili vas nije strah ući u aktivniji odnos s piscem sadržaja. Puno sociologije je vezano za ponašanje na LinkedInu.
Samo promatrajte tko reagira na čiji post, kakvi su komentari, pa možete izvesti i neke zaključke. Ako je reakcija ona najmanja razina podrške nekom postu i objavljivaču, a komentar još veći vjetar u leđa za njega ili nju, ali i za vas, jer vas ljudi još više primjećuju, pa se s vama čak mogu i povezati, onda je vaše prisustvo u podcastu tj. LinkedIn audio eventu za kreatora najveći dokaz da vas jednostavno zanima što taj kreator ima za reći.
Novi formati
LinkedIn je od prošlog mjeseca, nakon više mjeseci testiranja, pokrenuo novi format sadržaja.
Za one koji ne vole tipkati, ali vole govoriti, i to bez uključivanja kamere (znači, nije live video format), podcast oblik je sjajna stvar. I možda trenutno jedna od formi koja će nagnati dosad usnule i manje aktivne korisnike LinkedIna da se pokrenu. Podcast će bit jedan od onih razloga zašto bi se mnogi pasivni sada mogli razbuditi, jer je konačno došla forma koju vole, ili vole slušati ili vole biti oni koji će kreirati podcaste.
Linkedin live, newsletteri i sada podcast - to je trolist sadržajnih formi uz pomoć kojih možete stvoriti zajednicu koja će vas slijediti. Ako ste osoba koja će kreirati. A ako više volite konzumirati, onda ćete gornje forme jednostavno obožavati.
Ali pazite - live sadržaje i newslettere još možete konzumirati nezapaženo, tako da vas kreator ne vidi, pa ne zna tko je to pročitao sadržaj, ako i samo ako sadržaj nije odgledalo ili pročitalo više od 25 ljudi.
Ako podcast zagolica vašu maštu i poželite zaviriti iza kulisa, onda će osoba koja je organizirala podcast vidjeti vas u publici (čim pritisnete tipku JOIN iliti 'pridruži se', vi ulazite u tzv. dvoranu gdje ste vi onda publika, a na pozornici, onoj govornoj, vidjet ćete organizatora, odnosno podcastera i možda pokojeg gosta).
Podcasti su od 2019. godine neizostavni dio marketinga za mnoge brendove i tvrtke. Činjenica je da sve više ljudi sluša podcaste na našim prostorima. A tek u svijetu! Barem polovina ljudi koji slušaju podcast rade to dok voze auto ili su u gradskom prijevozu. 93 posto slušatelja rabi društvene mreže (prema podacima iz 2019.), a bilo koji brend ili tvrtka prisutna na bilo kojoj društvenoj mreži može podcast promatrati kao idealnu platformu za promoviranje svojih vrijednosti, poslovnih ideja i proizvoda.
Također, sve je više slušatelja, a ne onih koji sadržaj konzumiraju vizualno, pri čemu je slušatelj podcasta potrošač visokog obrazovanja koji se konzumacijom tog sadržaja želi opustiti.
'Typically, the podcast listener is a consumer with a higher education choosing podcasts specifically as a media in order to relax. In many ways, podcasts are a great media for those who seek other types of content to consume other than visual ones. The loyal podcast listener in the UK spends more than 3.6 hours a week listening to podcasts.' (izvor: Vocast)
*U tekstu su izneseni osobni stavovi i savjeti autora i/ili autorovih sugovornika koji se ne mogu ni pod kojim uvjetima smatrati službenim stavovima Savjeti.hr-a. Savjeti.hr ne preuzima odgovornost za sadržaj ovog teksta.
Radi zaštite autorskog angažmana, drugi mediji/portali mogu preuzeti najviše 50 posto teksta objavljenog na Savjeti.hr stranicama uz navođenje poveznice na originalni tekst, u prvome odlomku prenesenog teksta. Pročitajte više o uvjetima korištenja i autorskom pravima.
- DOBRO JE ZNATI
Kako napraviti mjesta na Gmailu, bez plaćanja
- PRIRODNIJE METODE
Kako se riješiti mrava u stanu i vrtu?
- BANKOVNI RAČUNI
Što je osnovni račun i hoće li ga se isplatiti otvoriti?