marketing, brending
Izvor: Geralt/Pixabay
Nataša Krezić
STRATEGIJA I TAKTIKA

Brending i marketing - Koje su razlike i zašto trebate imati oboje

Iako međusobno ovisni, brending i marketing nisu ista stvar. Daleko od toga. Brend je RAZLOG ZAŠTO kupci biraju vas, a ne konkurente, a marketing je NAČIN KAKO privlačite kupce.

Jednostavno gledano, brend je smjer u kojem idemo, a marketing je taktika koju koristimo (kampanje, PR, sadržaj...) da bismo tamo došli. Brending je STRATEŠKO, a marketing je TAKTIČKO pitanje.

Kompanije koje razmišljaju strateški (dugoročno) koriste brend kako bi se diferencirale od konkurencije i izgradile trajne odnose s kupcima. Za razliku od brandinga, marketing je skup kratkoročnih promotivnih aktivnosti. kojima se koristimo kako bismo kreirali awareness, privikli kupce i kreirali lojalnost.

Zadatak brendinga je kreirati pozitivan imidž u glavama kupaca, a zadatak marketinga je privući potencijalne korisnike i uvjeriti ih da postupe na određeni način.

Ako se slučajno još uvijek pitate treba li vam brending ili marketing, odgovor je da vam trebaju i brending i marketing. Pitanje je samo što želite postići.

Razlike između bredinga i marketinga kao i razlozi zašto vam treba oboje pronađite u infografici.

brending vs. marketing

Ako vas zanima više sličnih tema pratite i #marketing&pr&prodaja

*U tekstu su izneseni osobni stavovi i savjeti autora i/ili autorovih sugovornika koji se ne mogu ni pod kojim uvjetima smatrati službenim stavovima Savjeti.hr-a. Savjeti.hr ne preuzima odgovornost za sadržaj ovog teksta.

Radi zaštite autorskog angažmana, drugi mediji/portali mogu preuzeti najviše 50 posto teksta objavljenog na Savjeti.hr stranicama uz navođenje poveznice na originalni tekst, u prvome odlomku prenesenog teksta. Pročitajte više o uvjetima korištenja i autorskom pravima.