- Zašto je dobro organizirati uredske božićne zabave?
- Kako postići rodnu ravnopravnost u javnom i poslovnom sektoru
- Zašto je interna komunikacija jednako važna kao i eksterna
- Kako svog limenog ljubimca njegovati zimi
- Koje sve potpore poslodavci mogu dobiti od države?
- TOP 5 savjeta kako se odgovorno brinuti o kućnim ljubimcima
- Stambena politika RH – mit ili stvarnost
- Kako aktivirati žene 55+ da se vrate na tržište rada
- Važne tekućine u automobilu - koliko ih često mijenjati da automobil dulje traje?
- Što darovati klijentima i suradnicima?
Svi uspješni biznismeni i poslovni gurui su morali negdje početi, a izgradnja tvrtke od temelja često uključuje dobivanje i prihvaćanje savjeta od ljudi kojima se vjeruje.
Za bilo što u životu, a posebno za unapređenje poslovanja, preporučljivo je poslušati poneki savjet, jer ne kaže se uzalud 'dobar savjet zlata vrijedi'. Kako bi i drugima koji pokušavaju ili imaju namjeru okušati se u privatnom biznisu pomogli i možda otvorili oči, CNBC je upitao nekoliko uspješnih poduzetnika koji su to najbolji poslovni savjeti koje su ikada dobili i tko im ih je dao.
1. savjet – Držite svoju riječ i učinite ono što kažete da ćete učiniti
Ovaj je savjet dobio Marcus Lemonis, poduzetnik i zvijezda reality showa Profit. Naime, Lemonis tvrdi da je najbolji savjet koji je ikada dobio bio – rukovanje i sklapanje dogovora.
'Zvuči čudno, ali majka mi je dala taj savjet. Rekla je – kada se rukuješ s nekim, moraš poštovati dogovor koji si sklopio i moraš učiniti ono što kažeš da ćeš učiniti. Ako ste sklopili loš dogovor – to je na vašu sramotu. Ali to je dogovor i treba ga se držati' - objasnio je Lemonis za CNBC.
2. savjet – Nikada ne možete uštedjeti previše novca
Love nikad dosta, zar ne? Upravo ovaj savjet dobio je Daymond John, osnivač, predsjednik i glavni izvršni direktor FUBU-a, i to od starijeg prodavača kada je prvi put ušao u modni biznis na visokoj razini.
'Sjećam se kako je rekao – morate štedjeti novac jer se u ovom poslu nikada ne zna – kad-tad morat ćete novac vratiti i uložiti u posao, ako želite uspjeti. I bio je u pravu!' – opisao je John.
3. savjet – Birajte svoju karijeru kao što biste izabrali svog supružnika
'Tata od jedne moje prijateljice na maturi mi je rekao da odabir karijere treba shvatiti jednako ozbiljno kao i odabir supruga ili supruge. Naime, vrlo je vjerojatno da ćete više vremena provoditi na poslu nego sa svojim suprugom' – opisala je Liz Wessel, suosnivačica i izvršna direktorica WayUpa, najbolji savjet koji je dobila.
4. savjet – Kada vodite biznis držite se osnova
Američki je ulagač, industrijalac i filantrop te jedan od najbogatijih ljudi na svijetu, Warren Buffet, ovaj je savjet dao Ashifu Mawjiju, izvršnom direktoru Trust Sciencea. Buffet mu je rekao da su jednostavnost i fokusiranje na osnove ključni u poslovanju.
'Njegov jednostavan i pragmatičan pristup ulaganju, kao i svemu ostalom što radi – pri čemu je jednostavnost najvažnija – pomogao mi je da razjasnim zbrku, složenost i buku koji proizlaze iz vođenja posla te mi je pomogao da se usredotočim na širu sliku. Održavanje stvari jednostavnima također pomaže da budete prvi na tržištu i pružate proizvod koji ljudi mogu shvatiti i koristiti' – objasnio je Mawjiji.
5. savjet – Ne bojte se pomicati granice
Ovo su govorili roditelji suosnivaču Weeblyja Chrisu Faniniju dok je odrastao.
'Bolje je moliti za oprost nego tražiti dopuštenje. Više se radi o tome da treba znati kada pomaknuti granice, a ne o zloporabi situacije' – ispričao je Fanini za CNBC.
6. savjet – Ne postoji zamjena za naporan rad
Ovo je suosnivačica tvrtke SevenRooms, Allison Page, naučila kao sportašica. Naime, tvrdi da se toliko toga može naučiti kada ste dio tima i radite za svoj cilj i zajedno i pojedinačno.
'Rano sam shvatila da ništa neće nadoknaditi sate koje provedete u radu i trudu za svoje ciljeve – kao sportaš na terenu ili kao poduzetnik koji gradi posao. Ništa nije lako ni u poslu ni u životu!' – zaključila je Page.
7. Naš savjet - Tko ne riskira, ne profitira
Ovo je savjet koji su mnogi dobili. Neki su ga i poslušali, a mnogi i nisu. Naime, kako je u jednom tekstu na savjeti.hr već pisalo - ideja kao i guzica, svatko ima jednu. No pitanje je koliko će ljudi realizirati svoje ideje, ostvariti svoje snove, ispuniti svoje želje. A da bi se to postiglo, ponekad treba riskirati. Ali pametno, uz dobro razrađenu ideju, alternativu i predviđene scenarije za sve ishode koji se mogu dogoditi - i dobre i loše i katastrofalne i savršene.
Ako i vi imate neki dobar savjet koji ste dobili i pomogao vam je u životu i biznisu, a želite ga podijeliti s drugim čitateljima - slobodno nam pišite na info@savjeti.hr.
Radi zaštite autorskog angažmana, drugi mediji/portali mogu preuzeti najviše 50 posto teksta objavljenog na Savjeti.hr stranicama uz navođenje poveznice na originalni tekst, u prvome odlomku prenesenog teksta. Pročitajte više o uvjetima korištenja i autorskom pravima.
- Izvor: CNBC
- #savjeti uspješnih
- UPRAVLJANJE TALENTIMA I UČINKOM
Kako uočiti da osoba podbacuje na poslu? I što učiniti?
- RASPOLAGANJE NOVCEM
Prepaid kartice: trošite koliko imate i mudro planirate budžet!
- NACIONALNI TJEDAN DOVOĐENJA KUĆNIH LJUBIMACA NA PO
Ljubimci na radnom mjestu pridonose boljoj atmosferi i produktivnosti zaposlenika