laptop, post-it
Izvor: Gerd Altmann from Pixabay
Ivan Radić
DOBAR NASLOV = VEĆA LOVA

4 tajne za pisanje naslova koje koriste copywriteri

Ako ne želite svaki put ispočetka smišljati naslove za pisanje oglasa, e-mailova, članaka, ovo vam može uštedjeti vrijeme. Pogledajte formule koje možete kopirati i lako primijeniti na ono što radite.

Jedan od najboljih primjera za pisanje naslova je National Enquirirer magazine koji se mjerečno prodaje u milijunima primjeraka i to u tiskanom izdanju. Magazini se uglavnom nalaze uz blagajnu, a ljudi se odlučuju na njihovu kupovinu tako što bace pogled na naslovnu stranicu prije no što dođu na red na blagajni. Naslovi su tako uvjerljivi da osoba u svega nekoliko sekundi skeniranja naslovnice mora odlučiti hoće li magazin kupiti, a milijuni kupaca potvrđuju da znaju što rade.

Ako naučite kako pisati naslove koji prodaju klikove sigurno ćete povećati svoj prihod.

1. Naslov koji plijeni pozornost i tjera na čitanje iduće rečenice

On average, five times as many people read the headline as read the body copy. When you’ve written your headline, you’ve spent eighty cents out of your dollar - David Ogilvy

2. Koristite brojeve

Brojevi daju čitatelju, odnosno potencijalnom klijentu/kupcu, opipljivost uz pomoć koje stvara ideje i slike u glavi o onome što pišete. Također, brojevi u naslovu stvaraju osjećaj da će tekst biti lakše čitati jer se lako slijedi. Osim toga, to i vama olakšava pisanje.

3. Kreirajte brutalnu znatiželju

Nije dovoljno samo privući pozornost potencijalnih čitatelja i nabrajati benefite svoje ponude. Morate potaknuti zanimanje čitatelja i provocirati klij. Dobar način za stvaranje intrige je upotreba riječi poput – Moraš, Alarmantno, Šokantno, Ne žele da ovo znate, Otkrivamo itd.

4. Recite im što tu ima za njih

Vaš naslov mora biti o onome za koga želite da na njega klikne. Vaš kupac želi i treba benefite za sebe, ne zanima ga vaš tim stučnjaka ni kako ste cool nego jedino – što ja imam od toga?

Ovo su formula za pisanje naslova koje možete kopirati i prilagoditi za sebe:

FORMULA 1

X načina da se postigne [željeni rezultat], a da ne moraš [neželjena stvar]

Primjer: 6 načina kako imati pločice kao nogometaši, a da se ne moraš izgladnjivati i jesti bljutavu hranu

FORMULA 2

[Napravi nešto teško] u [određenom vremenskom razdoblju] čak i ako [nedostatak/problem]

Primjer: Otplati hipoteku u 7 godina, čak i ako nemaš stalan posao

FORMULA 3

Postigni [željeni rezultat] poput [eksperta], čak i bez [nečega što se očekuje]

Primjer: Nauči svirati klavir poput Maksima Mrvice a da ne ideš u glazbenu školu

FORMULA 4

Kako eliminirati [najveći problem], a da pri tom ne moraš [stvar koju mrziš] u [određenom roku]

Primjer: Kako se riješiti celulita na nogama, a da ne moraš umirati u teretani - u roku od 21 dan ili manje!

Kad poboljšaTE pisanje naslova to će rezultiratI oglasima na koje se više klika, e-mailovima koji se više otvaraju, blogovima koji se više čitaju i landing pagevima koji bolje prodaju.

Radi zaštite autorskog angažmana, drugi mediji/portali mogu preuzeti najviše 50 posto teksta objavljenog na Savjeti.hr stranicama uz navođenje poveznice na originalni tekst. Više o uvjetima korištenja i autorskom pravima pročitajte ovdje.

*U tekstu su izneseni osobni stavovi i savjeti autora koji se ne mogu ni pod kojim uvjetima smatrati službenim stavovima Savjeti.hr-a. Savjeti.hr ne preuzima odgovornost za sadržaj ovog teksta.