društvene mreže
Izvor: Geralt/Pixabay
Dario Marčac
LINKEDIN

Treba li odgovarati na sve komentare ispod objava na društvenim mrežama?

Već sam neko vrijeme sam aktivan na LinkedInu. Objavljujem različit sadržaj, a isto tako pratim razmišljanja mojih konekcija. Primijetio sam da LinkedIn nije mreža gdje će svi komentirati ili lajkati. Ima dosta korisnika koje samo prate i skeniraju što se događa. Međutim, ima i onih koji su spremni podržati kreatora i ostaviti svoj komentar podrške, vlastitog mišljenja ili, čak, hejta.

Što se tih hejterskih, negativnih komentara tiče, ne želim ulaziti u to zašto su oni takvi, ali zanima me što je s kreatorom objave u tom trenutku? Ima li potrebu odgovoriti na taj negativni komentar, blokirati konekciju ili ignorirati?

S druge strane, kako se osjećate kad komentirate nekome objavu i ne vidite nikakav odgovor niti reakciju? Nedavno sam imao objavu o jutarnjoj rutini koju je vidjelo preko 15.000 ljudi i broj konstantno raste. Objava broji preko 100 komentara.

Moje mišljenje je da kreatori objava trebaju, u najmanju ruku, barem ostaviti reakciju na komentar. Bez obzira kakav komentar bio, volim odgovoriti na svaki, barem u znak zahvale. Bez obzira što odgovaranje na komentare može oduzeti puno vremena.

Ako netko može odvojiti svoje vrijeme, pročitati nečiju objavu, reagirati na nju i ostaviti komentar, onda je sasvim u redu i, u krajnju ruku, pristojno odgovoriti.

No opet, razumijem da se ne može odgovoriti na sve. Ako ste ikada napisali neki komentar i niste dobili odgovor na to, ne zamjerajte kreatoru. Najčešće se ne reagira odmah nakon što dođe notifikacija, a kasnije se zaboravi ostaviti odgovor.

I zato savjet svima koji objavljuju - ako ne možete odgovoriti na apsolutno sve na svim mrežama, barem ostavite lajk na komentar. Čak i ako se radi o negativnim, hejterskim komentarima.

*U tekstu su izneseni osobni stavovi i savjeti autora koji se ne mogu ni pod kojim uvjetima smatrati službenim stavovima Savjeti.hr-a. Savjeti.hr ne preuzima odgovornost za sadržaj ovog teksta.

Radi zaštite autorskog angažmana, drugi mediji/portali mogu preuzeti najviše 50 posto teksta objavljenog na Savjeti.hr stranicama uz navođenje poveznice na originalni tekst, u prvome odlomku prenesenog teksta. Pročitajte više o uvjetima korištenja i autorskom pravima.